| Ämnesintegrationen blir självklar i utomhuspedagogiken. Historia, biologi, språk, teknik och fysik… |
|
![]() |
![]() |
| Språk, träning motsatsord i naturen. | Biologi, biologisk mångfald på ängen. |
![]() |
![]() |
| Kemi med enkel vattenrening. | Biologi, vinterekologi på snöskor. |
![]() |
![]() |
| Skapande i grupp. Naturen som resurs. | Biologi/matematik, ekosystem äng. |
![]() |
![]() |
| Hållbart lärande i potatisåkern. | Fysik med block och talja. |
![]() |
![]() |
| Hållbart lärande med trädplantering. | Biologi/skogsvård, kvistning av träd. |
![]() |
![]() |
| Energiprincip i lågornas sken. | Hem- och konsumentkunskap. |
![]() |
![]() |
| Teknik i trädgårdslandet. | Entreprenörskap på vår Färsnadag. |













